måndag

Träning

Hoj!

Ååh, vad skönt att få träna igen. Att få röra på sig och känna sig vid liv.

Ashihara snubbarna skulle ta och träna och sparras utomhus idag. De var ute på Örnäset i den där parken som Arons badet är i. Vad heter den parken? Iaf, så såg det så kul ut så jag hoppade med in. AWESOME! och jag fick en spark i näsan. Skönt att få känna sådan smärta igen :) Jag fick skönt med feedback och alla var sköna och snälla. Efter det så drog jag, cogo och en robin (tror jag att han hette) till dojon och bara fjanta oss där mad att hoppa över saker och träna på våran landning. Ökade svårighetsgraden succesivt och allt gick bra. Var sjuUuk slut efteråt! Skönt att få träna efter nästan en hel sommar utan tränande. Det blev en bastu på det också (SköÖönt!)

Det var en spontan uppdatering utan större efter tanke. Borde bli fler.

Chao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar