torsdag

Masstelepati

Hoj!

Läste nyss vad Sheba postade på facebook:
Kl 19.00 ikväll är vi ett gäng som kommer masskicka fina tankar till Lelle! Lelle ligger på Karolinska sjukhusets intensivvårdsavd med skador på njuren o mjälten men läget är stabilt o under kontroll. Alla ni som läser det här får gärna joina oss i tankarna o hjälpa Allas Våran Lelle i sitt tillfrisknande med fina tankar! TACK ♥ ♥ ♥

Så fort jag hade läst det så ringde jag Sheba för att fråga vad som står på. Mjälten är allvarliga grejer.

Så jag kommer att skicka så många fina tankar som jag orkar vid den tiden. Det blir massiv masstelepati med fina tankar ämnade åt Lelle.

Jag får alltid en känsla av obehag när någon kär liggar på sjukhus. Den enda som jag har hjälpt mig med detta obehag är Frk. Hult. Tack Hult!

Lelle kommer att märka varje fin tanke, så om du läser detta, tänk en fin tanke åt Lelle.

Chao!

1 kommentar:

  1. oj shit! det hade inte jag hört, klart jag måste skriva nåt åt han! (även om de e för sent för just masstelepatin där)
    Stackarn! vad är det som har hänt?? :/

    SvaraRadera