fredag

Snowflake

Hoj!

Tankar och idéer som snurrar kring tattueringar och det är en sak som jag vet med säkerhet jag vill ha och är nog lättast att göras först. Det är en snöflinga på insidan av högerfoten, vid hälen. Följande bilder är skapade med bläckpenna och är inte riktiga tattueringar.









Den enda feedback jag har fått är av Frk. Dahlén, då hon säger att jag inte borde ha den så simpel, utan göra den mer detaljerad för att det blir finare så. ^^ Tack för feedback och tipset!
Jag hoppas att kunna få mer feedback, tips och råd av er, läsare, likväl. Tack på förhand.

Chao!

2 kommentarer:

  1. Asymetriskt och oorginell design. Jag orkade bara inte vara så kreativ eller noga med symetrin :P

    SvaraRadera
  2. Tycker varken buh eller bäh ärligt talat, but hell, why not?

    SvaraRadera